الثلاثاء، 17 مايو 2011

دعوة

عارفة
انا ندلة
وبقالي شهور مظهرتش
ومش بزور حد
وناس كتير زعلانة مني اكيد
بس أول تدوينة ليا ان شاء الله هتكون يوم 23 مايو وهتكون ضد العسكر
انا راشقة على طويطر

3 اللي عبروا منوووشة:

الازهرى يقول...

لا مش ندلة

انت تستاهلى الضرب
والضرب المبرح كمان

انا مع العسكر مش ضدهم
وشايف وعارف ان المركب ماشية صح

يمكن كتير بيخالفنى بس
باقول للناس بصه على الثورة اللى حصلت فى التاريخ مش مجرد السنة دى
هنفهم جدا اننا ماشيين صح وان العسكرمعانا

فكروا فى الثورة تاريخيا

حسام غانم يقول...

يا قهلا يا قهلا

أنا كمان بقالي كتير موقف تدوين يا منوش

وحشتوني كتير كتير كتير

بس انت ليه ضد العسكر يعني ؟

MaNoOoSh يقول...

خلاص يا أزهري وانا موافقة على الضرب المبرح
(وش ملاك بريء بيضحك ضحكة بريئة)
:))))


وموقفي من حكم العسكر هشرحه بالظبط في تدوينة يوم 23 مايو بناء على الدعوة اللى تبناها عدد من المدونين

بس بشكل عام
الوضع فى البلد ميسرش
وانا شايفاه مقصود

جايز أكون صح أو غلط